رمزگشایی از ۲۹ فقره سرقت کابل های برق در طرقبه شاندیز  ساخت دستگاه‌های تولید کمپوست برای استفاده خانگی انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در قوچان + تصاویر (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعتراف تکان دهنده سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت شتابزدگی و عجله؛ علت ۸۴ درصد از حوادث برقی خراسان رضوی زمان برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل‌زده خراسان جنوبی اعلام شد معمای پرونده خونین برادرکشی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد+سند سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد
سرخط خبرها

تشدید نظارت‌های بهداشتی در ماه پایانی سال و ایام نوروز در مشهد

  • کد خبر: ۲۱۳۸۰۴
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
تشدید نظارت‌های بهداشتی در ماه پایانی سال و ایام نوروز در مشهد
مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد گفت: امسال طرح سلامت نوروزی به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفندماه تا پایان ماه مبارک رمضان اجرایی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، فرشید وفا با اشاره به تشدید نظارت­‌های بهداشتی در ماه پایانی سال و ایام نوروز، گفت: ۲۵۲ بازرس بهداشت محیط و بهداشت حرفه‌ای در سطح شهرستان مشهد و تعداد ۴۴۱ بازرس در سطح حوزه تحت پوشش دانشگاه، با کنترل بهداشتی و بازدید‌های مستمر از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی، محل‌های اسکان و مراکز اقامتی و کارگاه‌ها و کارخانجات در راستای حفظ سلامت زائران و مجاوران خدمت می‌کنند.

وی با بیان اینکه امسال طرح سلامت نوروزی به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفندماه تا پایان ماه مبارک رمضان اجرایی می‌شود، اظهار کرد: در این طرح، تیم‌­های بازرسی و نظارتی بهداشت محیط بر فعالیت مراکز تهیه و توزیع موادغذایی، پایانه‌های مسافربری اعم از ریلی، زمینی، هوایی، رستوران‌ها، هتل‌ها و مجتمع‌های بین‌راهی، مساجد و اماکن مذهبی نظارت خواهند داشت.



وی خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان در بازه زمانی افطار تا سحر نیز بازرسی‌های بهداشتی همکاران در قالب تیم‌های سیار، تداوم خواهد داشت.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد تصریح کرد: کنترل غذا، آب و محیط مراکز تفریحی، تفرجگاهی، اقامتی و مراکز دارای نذورات و تجمعات در مراسم‌های افطار و سحر، تالار‌ها و رستوران‌ها در این ایام توسط نیرو‌های بهداشتی دانشگاه بررسی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این ایام، کنترل استخر‌ها و مراکز تفریحی آبی، کنترل آب و یخ نیز در دستورکار بازرسان و تیم‌های بهداشتی قرار می‌گیرد و نظارت بر آرایشگاه‌ها و پیرایشگاه‌های مردانه و زنانه، قنادی‌ها و صنف خشکبار، تفرجگاه‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها، اقامتگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی نیز افزایش می‌یابد.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد ابراز امیدواری کرد: با حمایت مسئولان استانی و کشوری بتوانیم خدمت‌رسانی شایسته‌ای را به زائران و مجاوران داشته باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->